Události pohledem víry

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 179 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Události pohledem víry koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Události pohledem víry koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Události pohledem víry koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Události pohledem víry koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Není skladem

Krátký popis
Text sleduje aktuální otázky a odpovědi k tématu víry: ve výkyvech i vděčném zakoušení.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Události pohledem víry je 174 Kč

Výběr knih autora Michal Altrichter

Zobrazit všechny knihy autora Michal Altrichter
Výběr knih vydavatele Refugium Velehrad-Roma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Refugium Velehrad-Roma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.