Události víry - Odpovědi k otázkám

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 170 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Události víry - Odpovědi k otázkám koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Události víry - Odpovědi k otázkám koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Události víry - Odpovědi k otázkám koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
171 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Volné pokračování v duchu předchozí knížky Události ze života víry zahrnuje často vyslovované dotazy: církev a majetek, křesťan a stávky, zda se smí užívat homeopatie, mentalita politické levice a pravice, vychýlená zbožnost, praxe přijetí svátostí, povzbuzení ve víře apod. Také je tu řeč o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Události víry - Odpovědi k otázkám je 170 Kč

Výběr knih autora Michal Altrichter

Zobrazit všechny knihy autora Michal Altrichter
Výběr knih vydavatele Refugium Velehrad-Roma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Refugium Velehrad-Roma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.