Ukradený dědic

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 349 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ukradený dědic koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Ukradený dědic koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
373 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ukradený dědic koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
422 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ukradený dědic koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ukradený dědic koupíte na Albatros
Albatros
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ukradený dědic koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ukradený dědic koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
422 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ukradený dědic koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
399 Kč
Není skladem

Krátký popis
Elfhame je zpátky – vraťte se do světa podlých víl! Od Hadí bitvy uběhlo už osm let. Na ledovém severu si lady Nora ze dvora Ostrých zubů znovu přivlastnila citadelu Ledová jehla, ve které pomocí prastaré relikvie vytváří vražedná sněhová monstra. Její dcera Suren uprchla do lidského světa,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ukradený dědic je 393 Kč

Výběr knih autora Holly Black

Zobrazit všechny knihy autora Holly Black
Výběr knih vydavatele CooBoo

Zobrazit všechny knihy vydavatele CooBoo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.