Umění art 4/2018

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Umění art 4/2018 aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Umění art 4/2018 - neuveden. Z obsahu: Milena Bartlová: „Není možno se vzdát svobody myšlení“. Vincenc Kramář a marxismus 1945–1960 Michal Šroněk: Tovaryšstvo Ježíšovo a město jako prostor řádové reprezentace Jindřich Toman: The Woman Is Hollow: Toyen’s Melancholy In-Sights Zprávy:…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora neuveden

Zobrazit všechny knihy autora neuveden

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav dějin umění Akademie věd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.