Umění vnímat architekturu pro děti a rodiče

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 758 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Umění vnímat architekturu pro děti a rodiče koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
758 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Umění vnímat architekturu pro děti a rodiče koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
762 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Umění vnímat architekturu pro děti a rodiče koupíte na Albatros
Albatros
849 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Umění vnímat architekturu pro děti a rodiče koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
894 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Umění vnímat architekturu pro děti a rodiče koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
899 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Umění vnímat architekturu pro děti a rodiče koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
819 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jak přemýšlet o architektuře pro laiky i znalce od deseti do sta letAlbert Einstein kdysi řekl: „Pokud to neumíš jednoduše vysvětlit, tak tomu dostatečně nerozumíš.“ Michael Třeštík se v architektuře skutečně vyzná, a proto dovede jednoduše i s nadhledem vysvětlit její historické, stylové a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Umění vnímat architekturu pro děti a rodiče je 830 Kč

Výběr knih autora Michael Třeštík

Zobrazit všechny knihy autora Michael Třeštík
Výběr knih vydavatele Motto

Zobrazit všechny knihy vydavatele Motto
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.