Umění vnímat umění - guerilla writing about art

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 538 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Umění vnímat umění - guerilla writing about art koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
538 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Umění vnímat umění - guerilla writing about art koupíte na Albatros
Albatros
594 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Umění vnímat umění - guerilla writing about art koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
573 Kč
Není skladem

Krátký popis
Už nikdy se na obrazy nebudete dívat stejněMichael Třeštík svým „guerilla“ přístupem přináší svěží pohled na svět umění. S partyzánskou odvahou a lehkostí proplouvá teorií a historií. Originálním způsobem nahlíží na výtvarná díla, klade si neotřelé otázky a nabízí na ně ještě neotřelejší, a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Umění vnímat umění - guerilla writing about art je 568 Kč

Výběr knih autora Michael Třeštík

Zobrazit všechny knihy autora Michael Třeštík
Výběr knih vydavatele Motto

Zobrazit všechny knihy vydavatele Motto
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.