Umění vnímat problémy pro děti a rodiče

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 318 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Umění vnímat problémy pro děti a rodiče koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Umění vnímat problémy pro děti a rodiče koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Umění vnímat problémy pro děti a rodiče koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
318 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Umění vnímat problémy pro děti a rodiče koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
359 Kč
Není skladem

Krátký popis

Svět okolo nás je ve své šíři málo přehledný, všichni se setkáváme s různými tématy a problémy a všichni v nich často plaveme a nevíme, co si myslet. Není pravda, že některá témata jsou jenom pro dospělé, a jiná jen pro děti, narážíme na totéž, ať jsme velcí nebo malí. Kniha není návodem,…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Umění vnímat problémy pro děti a rodiče je 352 Kč

Výběr knih autora Michael Třeštík

Zobrazit všechny knihy autora Michael Třeštík
Výběr knih vydavatele Mimochodem

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mimochodem
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.