Up and Down

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Up and Down koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
206 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Up and Down koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
217 Kč
Není skladem

Up and Down koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Není skladem

Krátký popis
In this much-anticipated sequel to the internationally best-selling picture book Lost and Found, we re-visit the boy and the penguin after their trip to the South Pole…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Up and Down je 215 Kč

Výběr knih autora Oliver Jeffers

Zobrazit všechny knihy autora Oliver Jeffers
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.