Úsvit sklizně - CDmp3 (Čte Petr Neskusil)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Úsvit sklizně - CDmp3 (Čte Petr Neskusil) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
412 Kč
Není skladem

Krátký popis
Začíná Den sklizně padesátého ročníku Hladových her a všechny kraje Panemu svírá strach. Letos, u příležitosti druhých čtvrtoher, bude do Kapitolu odveden dvojnásobný počet splátců. Haymitch Abernathy z Dvanáctého kraje chce jediné – přečkat den a jít za milovanou dívkou. Když ale s třemi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Úsvit sklizně - CDmp3 (Čte Petr Neskusil) je 412 Kč

Výběr knih autora Suzanne Collinsová

Zobrazit všechny knihy autora Suzanne Collinsová
Výběr knih vydavatele Voxi

Zobrazit všechny knihy vydavatele Voxi
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.