Slovenské pohádky a pověsti 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 86 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Slovenské pohádky a pověsti 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
86 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Slovenské pohádky a pověsti 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
110 Kč
Není skladem

Slovenské pohádky a pověsti 2 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
95 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slovenské pohádky a pověsti 2 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
104 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slovenské pohádky a pověsti 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
104 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slovenské pohádky a pověsti 2 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
98 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druhá část sbírky slovenských pohádek sesbíraných Boženou Němcovou obsahuje 21 známých pohádek jako: O Zlatovlásce; Jak šlo vejce na vandrovku; Sůl nad zlato; O Popelušce; O Širokém, Dlouhém a Žarookém; Pamodaj Růžový puk …rnPohádky jsou psané v českém jazyce, s přímou řečí ve slovenském…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Slovenské pohádky a pověsti 2 je 99 Kč

Výběr knih autora Božena Němcová

Zobrazit všechny knihy autora Božena Němcová
Výběr knih vydavatele SnowMouse

Zobrazit všechny knihy vydavatele SnowMouse
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.