Užitečné sebeklamy - O moci a paradoxech mozku, který klame sám sebe

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Užitečné sebeklamy - O moci a paradoxech mozku, který klame sám sebe koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Užitečné sebeklamy - O moci a paradoxech mozku, který klame sám sebe koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Užitečné sebeklamy - O moci a paradoxech mozku, který klame sám sebe koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Užitečné sebeklamy - O moci a paradoxech mozku, který klame sám sebe koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Užitečné sebeklamy - O moci a paradoxech mozku, který klame sám sebe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
306 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Užitečné sebeklamy - O moci a paradoxech mozku, který klame sám sebe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Není skladem

Užitečné sebeklamy - O moci a paradoxech mozku, který klame sám sebe koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autor slavného podcastu Skrytý mozek si v této knize klade neobvyklou otázku: pokud je schopnost lhát a obelhávat se univerzální lidská vlastnost, musí mít pro nás logicky nějakou evoluční výhodu. Ale jakou?Nejde jen o placebo, lži z laskavosti nebo sklon věřit konspiračním teoriím. Autor na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Užitečné sebeklamy - O moci a paradoxech mozku, který klame sám sebe je 331 Kč

Výběr knih autora Vedantam Shankar

Zobrazit všechny knihy autora Vedantam Shankar
Výběr knih vydavatele Mladá fronta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladá fronta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.