Valouškova zvířátka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 33 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Valouškova zvířátka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
33 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Valouškova zvířátka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
33 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Valouškova zvířátka; Autor: Valoušek Chrudoš; Sešit linorytových zvířátek s říkadly pro děti od 3 let. Myška, lev nebo tučňák ve vtipném pojetí výtvarníka Chrudoše Valouška. Graficky upravil a smíchal Juraj Horváth, texty k obrázkům pro nejmenší sestavila Tereza Horváthová.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Valouškova zvířátka je 33 Kč

Výběr knih autora Chrudoš Valoušek

Zobrazit všechny knihy autora Chrudoš Valoušek
Výběr knih vydavatele Baobab

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baobab
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.