Value of Social, Behavioral, and Economic Sciences to National Priorities

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 328 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Value of Social, Behavioral, and Economic Sciences to National Priorities koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 328 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Produkt Value of Social, Behavioral, and Economic Sciences to National Priorities - National Academies of Sciences, Engineering, and Medicine a Division of Behavioral and Social Sciences and Education a Committee on the Value of Social, Behavioral, and Economic Sciences to National Priorities…

Zobrazit celý popis

Výběr knih vydavatele National Academies Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele National Academies Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.