Vánoční nadílka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 285 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vánoční nadílka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoční nadílka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoční nadílka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoční nadílka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoční nadílka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis

Každý detektiv z oddělení vražd jednou udělá chybu. Letos se to stalo Hanzelovi - dobrovolně si vzal službu na Štědrý den. Kolegům to nešlo do hlavy. Tvrdili, že po Burgerovi je nejstarším detektivem na oddělení, a tak má právo na odpočinek. Navíc měli dost mladších kolegů, kteří o svátcích…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vánoční nadílka je 340 Kč

Výběr knih autora Dominik Dán

Zobrazit všechny knihy autora Dominik Dán
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.