Večer zbořit svět

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 168 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Večer zbořit svět koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
168 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Večer zbořit svět koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Večer zbořit svět koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Večer zbořit svět koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
147 Kč
Není skladem

Krátký popis

Na severu Švédska Ewa sáhne po telefonu. Na druhé straně planety, na západě USA, se její milovaná dcera Matilda toulá, kam ji nohy zanesou. Dny míjejí, vzrušení a vztahy začínají a končí. Dobrodružství čeká v každém dalším setkání, v každé další láhvi vína. Matilda opustila Švédsko, opustila…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Večer zbořit svět je 212 Kč

Výběr knih autora Stina Jackson

Zobrazit všechny knihy autora Stina Jackson
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.