Stříbrná cesta

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stříbrná cesta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Není skladem

Krátký popis
Stříbrná cesta je mimořádně úspěšný debut mladé švédské autorky (jen ve Švédsku se za jediný rok prodalo téměř 300 000 výtisků!), za který získala nejen ocenění pro nejlepší krimi roku, ale i prestižní Glass Key, čímž se zařadila do společnosti takových jmen jako Stieg Larsson či Jo Nesbo. Ve…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stříbrná cesta je 278 Kč

Výběr knih autora Stina Jackson

Zobrazit všechny knihy autora Stina Jackson
Výběr knih vydavatele Audioknihovna

Zobrazit všechny knihy vydavatele Audioknihovna
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.