Vedeli ste? Anatómia človeka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 331 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vedeli ste? Anatómia človeka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
331 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Môže sa človek samovznietiť? Aké rýchle je kýchnutie? Bez koľkých orgánov môžete žiť? Myslíte si, že o najprepracovanejšom stroji na svete – o ľudskom tele, už viete úplne všetko a nič vás neprekvapí? Táto kniha vás teda určite šokuje a posunie vpred odpoveďami na otázky, ktoré by ste si inak…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Sophie Collins

Zobrazit všechny knihy autora Sophie Collins
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.