Zápisník Jane Austenové: Život, doba a dílo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 319 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zápisník Jane Austenové: Život, doba a dílo koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zápisník Jane Austenové: Život, doba a dílo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zápisník Jane Austenové je tak trochu jiný životopis, který čtenářům přináší úplný a podrobný příběh života a odkazu spisovatelky, jejíž pravou osobnost je pod nánosem literárních a rodinných mýtů obtížné zachytit. Pátrání po opravdové Jane Austenové může dnešním čtenářům připomínat…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Sophie Collins

Zobrazit všechny knihy autora Sophie Collins
Výběr knih vydavatele Pangea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pangea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.