Velikost člověka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 248 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Velikost člověka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Velikost člověka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
271 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velikost člověka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velikost člověka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velikost člověka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velikost člověka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
285 Kč
Není skladem

Krátký popis
Rok 1493, Milán, vrchol renesance. Městem se prochází asi čtyřicetiletý muž, který jako by byl ztracen ve svých vlastních myšlenkách, s klidným výrazem a oblečený do dlouhé róby růžové barvy. Žije s matkou a malým chlapcem, nejí maso, píše zprava doleva a denně bojuje o to, aby dostal zaplaceno…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Velikost člověka je 287 Kč

Výběr knih autora Marco Malvaldi

Zobrazit všechny knihy autora Marco Malvaldi
Výběr knih vydavatele Prostor

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prostor
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.