Velká kniha o léčbě konopím pro 21. století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 495 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Velká kniha o léčbě konopím pro 21. století koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
495 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velká kniha o léčbě konopím pro 21. století koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velká kniha o léčbě konopím pro 21. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Velká kniha o léčbě konopím pro 21. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
664 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velká kniha o léčbě konopím pro 21. století koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
629 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velká kniha o léčbě konopím pro 21. století koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
573 Kč
Není skladem

Krátký popis
Erudovaná souborná práce, která mapuje reálný terapeutický vliv léčebného konopí na nejběžnější chronické obtíže a choroby. Autor vychází ze seriózních vědeckých důkazů a poznatků západní medicíny, nicméně zdraví chápe v celé jeho komplexnosti, uvědomuje si psychologický a duchovní rozměr…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Velká kniha o léčbě konopím pro 21. století je 602 Kč

Výběr knih vydavatele Volvox Globator

Zobrazit všechny knihy vydavatele Volvox Globator
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.