Velká kuchařka šéfkuchařů nejlepších restaurací

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 489 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Velká kuchařka šéfkuchařů nejlepších restaurací koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
489 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Velká kuchařka šéfkuchařů nejlepších restaurací koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
886 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velká kuchařka šéfkuchařů nejlepších restaurací koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
755 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velká kuchařka šéfkuchařů nejlepších restaurací koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
891 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Velká kuchařka šéfkuchařů nejlepších restaurací koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
718 Kč
Není skladem

Krátký popis

Velká kuchařka šéfkuchařů nejlepších restaurací přináší nadšencům, domácím kuchařům a sběratelům kuchařských knih recepty pokrmů nabízených v aktuálně nejlepších restauracích v Česku. Nakladatelství TopLife Czech představuje výběr těch „nej“ restaurací oceněných prestižními gastronomickými…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Velká kuchařka šéfkuchařů nejlepších restaurací je 747 Kč

Výběr knih autora Václav Budinský

Zobrazit všechny knihy autora Václav Budinský
Výběr knih vydavatele TopLife Czech

Zobrazit všechny knihy vydavatele TopLife Czech
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.