Vepřová včera a dnes

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vepřová včera a dnes koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Krátký popis
Celobarevná publikace fotografa Milana Šustra a historika Ondřeje Neubauera „Vepřová včera a dnes" zachycuje historickou a dnešní podobu obce v okrese Žďár nad Sázavou. Čtenáři tak mají možnost vidět, jak Vepřová vypadala dříve, její současnou podobu, ale také se dozvědět spoustu zajímavých…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vepřová včera a dnes je 226 Kč

Výběr knih autorů Neubauer Ondřej , Filip Šustr

Zobrazit všechny knihy autora Neubauer Ondřej, Filip Šustr
Výběr knih vydavatele Tváře

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tváře
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.