Veronika Decides to Die

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 201 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Veronika Decides to Die koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
201 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The new novel from internationally acclaimed author Paulo Coelho - a dramatic story of love, life and death that shows us all why every second of our existence is a choice we all make between living and dying. Veronika has everything she could wish for. She is young and pretty, has plenty of…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Veronika Decides to Die je 201 Kč

Výběr knih autora Paulo Coelho

Zobrazit všechny knihy autora Paulo Coelho
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.