Veselé hrátky se zvířátky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 92 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Veselé hrátky se zvířátky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Veselé hrátky se zvířátky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Veselé hrátky se zvířátky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
167 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Veselé hrátky se zvířátky koupíte na Grada
Grada
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Veselé hrátky se zvířátky koupíte na Grada
Grada
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Veselé hrátky se zvířátky koupíte na Grada
Grada
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Veselé hrátky se zvířátky koupíte na Grada
Grada
99 Kč
Není skladem

Veselé hrátky se zvířátky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
84 Kč
Není skladem

Krátký popis
Máte rádi zvířata a baví vás řešit hádanky, hlavolamy a logické úkoly? Jsou pro vás vystřihovánky skvělá zábava? V této knížce na vás čekají úžasné dokreslovačky, bludiště, skládačky, omalovánky, křížovky i zapeklité rébusy. Tak pojďte na to! Uvidíte, že úkoly se zvířátky vás budou bavit.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Veselé hrátky se zvířátky je 104 Kč

Výběr knih autora Václav Ráž

Zobrazit všechny knihy autora Václav Ráž
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.