Vesmír s čokoládou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 228 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vesmír s čokoládou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vesmír s čokoládou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vesmír s čokoládou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Není skladem

Vesmír s čokoládou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
242 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nakladatelství Fortna sáhlo po rukopisu z pozůstalostiJany Rečkové, nádherném sci-fi příběhu o velmi zvláštních dětech se schopností měnit svět kolem sebe, který sepsalase svým synem Jiřím Dluhošem. Společně stvořili svět, kde platí jiné zákony fyziky a kde se vše točí kolem tabulky čokolády.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vesmír s čokoládou je 238 Kč

Výběr knih autora Jana Rečková

Zobrazit všechny knihy autora Jana Rečková
Výběr knih vydavatele Fortna

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fortna
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.