Věštění v antickém Řecku I. - Od věštců k losům

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 413 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Věštění v antickém Řecku I. - Od věštců k losům koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
413 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věštění v antickém Řecku I. - Od věštců k losům koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
448 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
První díl čtyřdílného projektu věnovaného věštění v antickém Řecku, ale v nemalé míře i věštění římskému a středověkému, je věnován tzv. induktivní věštbě, která vycházela z výkladu věštných znamení. V publikaci lze nalézt bezmála veškerý přístupný dokladový materiál - obsahuje množství…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Věštění v antickém Řecku I. - Od věštců k losům je 430 Kč

Výběr knih autora Tomáš Vítek

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Vítek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.