Věštění v antickém Řecku II. - Tělo a sny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 460 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Věštění v antickém Řecku II. - Tělo a sny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
460 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věštění v antickém Řecku II. - Tělo a sny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
497 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věštění v antickém Řecku II. - Tělo a sny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
500 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věštění v antickém Řecku II. - Tělo a sny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
440 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druhý díl studie souborně nazvané Věštění v antickém Řecku nese titul Tělo a sny a ve své první části přináší výklad věštebných technik soustředěných především na tělo, jež byly z velké části využívány nejen v antice, ale i později ve středověku. Zaměřovaly se jednak na lidské tělo, jeho vzhled…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Věštění v antickém Řecku II. - Tělo a sny je 474 Kč

Výběr knih autora Tomáš Vítek

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Vítek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.