Věštění v antickém Řecku IV. - Mezi vodou a ohněm

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 454 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Věštění v antickém Řecku IV. - Mezi vodou a ohněm koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
454 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věštění v antickém Řecku IV. - Mezi vodou a ohněm koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
497 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věštění v antickém Řecku IV. - Mezi vodou a ohněm koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
500 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věštění v antickém Řecku IV. - Mezi vodou a ohněm koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
432 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Věštění v antickém Řecku IV. - Mezi vodou a ohněm koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
440 Kč
Není skladem

Věštění v antickém Řecku IV. - Mezi vodou a ohněm koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
455 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čtvrtý a závěrečný díl Věštění v antickém Řecku přináší ve třech částech výklad čtyř větších skupin induktivních věštebných technik, které jsou doloženy z antiky nebo středověku. Část nazvaná „Voda“ pojednává o pozadí a principech metod, které využívaly vodu, její hladinu či vlastnosti. Oddíl…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Věštění v antickém Řecku IV. - Mezi vodou a ohněm je 463 Kč

Výběr knih autora Tomáš Vítek

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Vítek
Výběr knih vydavatele Herrmann & synové

Zobrazit všechny knihy vydavatele Herrmann & synové
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.