Více bláta! - Děti potřebují přírodu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 222 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Více bláta! - Děti potřebují přírodu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Více bláta! - Děti potřebují přírodu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Více bláta! - Děti potřebují přírodu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Více bláta! - Děti potřebují přírodu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
200 Kč
Není skladem

Více bláta! - Děti potřebují přírodu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
222 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Jak to voní v lese? Jaký je na omak kmen stromu? Jak vypadá červenka? Místo aby chytaly žáby, stavěly si domečky na stromě nebo se oběma rukama nořily do bláta, sedí děti u televize nebo u počítače. Bez těsného vztahu k rostlinám a zvířatům však strádá jejich emocionální schopnost vazby. Mizí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Více bláta! - Děti potřebují přírodu je 233 Kč

Výběr knih autora Andreas Weber

Zobrazit všechny knihy autora Andreas Weber
Výběr knih vydavatele Malvern

Zobrazit všechny knihy vydavatele Malvern
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.