Blbinky a bláto

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 150 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Blbinky a bláto koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
150 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blbinky a bláto koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blbinky a bláto koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
144 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Blbinky a bláto koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
176 Kč
Není skladem

Blbinky a bláto koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
138 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tak trochu anarchistická knížka německého biologa o tom, jak dětem umožnit navrátit se k jejich přirozenosti. Patlání se v bahně, stavění tajných domečků, chytání zvířat? Unikněte s námi ze zajetí betonu a krásně vybavených hřišť. Ať žijí svobodné hrátky v přírodě a s přírodou. Oceněný novinář,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Blbinky a bláto je 151 Kč

Výběr knih autora Andreas Weber

Zobrazit všechny knihy autora Andreas Weber
Výběr knih vydavatele DharmaGaia

Zobrazit všechny knihy vydavatele DharmaGaia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.