Vietnam - Lonely Planet, 4. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 349 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vietnam - Lonely Planet, 4. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vietnam - Lonely Planet, 4. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
297 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Vietnam - Lonely Planet, 4. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
559 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vietnam, s ohromujícími přírodními krásami a komplexní kulturou, dynamickými megaměsty a vesnicemi horských etnik, je exotickou a podmanivou zemí. S tímto průvodcem z proslulé edice Lonely Planet se dostanete přímo k srdci země! – Úžasné zážitky – inspirativní fotografie, informace o aktivitách…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vietnam - Lonely Planet, 4. vydání je 401 Kč

Výběr knih autora Iain Stewart

Zobrazit všechny knihy autora Iain Stewart
Výběr knih vydavatele Svojtka&Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka&Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.