VIGIL

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 147 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

VIGIL koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
147 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 4 další varianty  
VIGIL koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
176 Kč
Skladem (odeslání ihned)

VIGIL koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

VIGIL koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)

VIGIL koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
326 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Úžasný objav! Jedna pilulka nahradí 9 hodín spánku. Budúcnosť patrí tým, ktorí nepotrebujú spať. Budúcnosť patrí Vigilom. Martha sa stáva jedným zprvých Vigilov. Dostáva sa do spoločnosti ľudí, ktorí majú všetok čas sveta. Zvláda tak množstvo činností, na ktoré nebol predtým čas. Pri jednej…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy VIGIL je 254 Kč

Výběr knih autora Monika Šimkovičová

Zobrazit všechny knihy autora Monika Šimkovičová
Výběr knih vydavatele Publixing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Publixing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.