Bruno v hlavě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 203 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bruno v hlavě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bruno v hlavě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
187 Kč
Není skladem

Bruno v hlavě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bruno v hlavě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bruno v hlavě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bruno v hlavě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
205 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Bruno v hlavě - Šimkovičová Monika. Nebývá zvykem, aby knižní novela měla více autorů, nebývá zvykem, aby byla dvojjazyčná a navíc ještě otevřeně kontroverzní. Kniha hudebníka, textaře a scénáristy Xindla X a výtvarnice Moniky Šimkovičové přesvědčivě dokazuje, že to možné je a že…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bruno v hlavě je 213 Kč

Výběr knih autorů Xindl X , Monika Šimkovičová

Zobrazit všechny knihy autora Xindl X, Monika Šimkovičová
Výběr knih vydavatele Galén

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galén
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.