Blbnutí v zeleném

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 263 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Blbnutí v zeleném koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blbnutí v zeleném koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blbnutí v zeleném koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blbnutí v zeleném koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
255 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Blbnutí v zeleném - Vaneke Marcel. Tato kniha nás zavede do komické doby socialistického Československa. Očima dvacetiletého kluka popisuje tehdejší absurdní život. Strávíme s ním dva roky základní vojenské služby v Sušici. Tyto příběhy se ale skutečně staly a mladík vypravuje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Blbnutí v zeleném je 273 Kč

Výběr knih autora Marcel Vaněk

Zobrazit všechny knihy autora Marcel Vaněk
Výběr knih vydavatele Milahelp

Zobrazit všechny knihy vydavatele Milahelp
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.