Víš vlastně, jak moc tě miluji?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 232 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Víš vlastně, jak moc tě miluji? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Víš vlastně, jak moc tě miluji? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Víš vlastně, jak moc tě miluji? koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Víš vlastně, jak moc tě miluji? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Víš vlastně, jak moc tě miluji? koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dojímavý příběh o důvěře, rodinné podpoře a odvaze Toto kouzelné vyprávění povzbudí děti, aby si věřily a uměly se prosadit v komplikovaných vztazích, s nimiž se setkávají v každé třídě. Každý den nám hlavou proběhne ohromné množství myšlenek, některé jsou pozitivní, jiné bohužel ne. Takže nás…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Víš vlastně, jak moc tě miluji? je 258 Kč

Výběr knih autora Alma Grossová

Zobrazit všechny knihy autora Alma Grossová
Výběr knih vydavatele Tatran

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tatran
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.