Protože jsi výjimečná osobnost - Inspirativní dětská kniha o potenciálu, odvaze a síle

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 232 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Protože jsi výjimečná osobnost - Inspirativní dětská kniha o potenciálu, odvaze a síle koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Protože jsi výjimečná osobnost - Inspirativní dětská kniha o potenciálu, odvaze a síle koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Protože jsi výjimečná osobnost - Inspirativní dětská kniha o potenciálu, odvaze a síle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Protože jsi výjimečná osobnost - Inspirativní dětská kniha o potenciálu, odvaze a síle koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Každý z nás je výjimečná bytost obdařená talentem, který je třeba rozvíjet a podporovat. Společně s Marií se vaše dítě vydá na objevnou cestu plnou vnitřní síly. Na jejím konci zjistí,že i ono je jedinečnou bytostí. Děti chtějí být milovány takové, jaké jsou, bez ohledu na svésilné nebo slabé…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Protože jsi výjimečná osobnost - Inspirativní dětská kniha o potenciálu, odvaze a síle je 256 Kč

Výběr knih autora Alma Grossová

Zobrazit všechny knihy autora Alma Grossová

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo TATRAN, spol. s r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.