Vision: O trochu horší než člověk, o trochu lepší než zvíře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 587 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vision: O trochu horší než člověk, o trochu lepší než zvíře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
587 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Vision: O trochu horší než člověk, o trochu lepší než zvíře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
599 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vision: O trochu horší než člověk, o trochu lepší než zvíře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
690 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vision: O trochu horší než člověk, o trochu lepší než zvíře koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
715 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vision: O trochu horší než člověk, o trochu lepší než zvíře koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
719 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vision: O trochu horší než člověk, o trochu lepší než zvíře koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
655 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zamávejte Visionovým! VISION chce být jako člověk, a co je víc lidského než rodina? Proto se vrací zpátky tam, kde to všechno začalo. Do laboratoře, kde mu dal Ultron život a přeměnil jej ve zbraň. Do místa, kde se poprvé vzepřel předurčenému osudu a uvědomil si, že by mohl být něčím víc – že…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vision: O trochu horší než člověk, o trochu lepší než zvíře je 660 Kč

Výběr knih autora Tom King

Zobrazit všechny knihy autora Tom King
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.