Vitamin D3 a sluneční záření pro optimální zdraví

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 216 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vitamin D3 a sluneční záření pro optimální zdraví koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vitamin D3 a sluneční záření pro optimální zdraví koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vitamin D3 a sluneční záření pro optimální zdraví koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vitamin D3 a sluneční záření pro optimální zdraví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Vitamin D3 a sluneční záření pro optimální zdraví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
289 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kolem slunečního záření a potravního doplŇku vitaminu D3 je rozšířeno mnoho mýtů a nepravd. Autor knihy však ukazuje, že jednou z hlavních příčin velkého množství degenerativních onemocnění i sklonu k akutním onemocněním je, podle poznatků současné vědy, nedostatek vitaminu D3. Vitaminu, který…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vitamin D3 a sluneční záření pro optimální zdraví je 254 Kč

Výběr knih vydavatele Alternativa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alternativa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.