Vlastivěda 4, Poznáváme naši vlast – učebnice, Čtení s porozuměním

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 104 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vlastivěda 4, Poznáváme naši vlast – učebnice, Čtení s porozuměním koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
104 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tato učebnice vychází v rámci moderní řady učebnic z edice Čtení s porozuměním. Je upravena v souladu s RVP ZV 2023, je tedy doplněna zejména o témaPeníze a majetek. Obsahujemezipředmětové vztahy,průřezová témataiskupinové úkoly. V textu jsou zařazeny poutavéukázky z krásné literatury…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Soňa Hroudová , Jakub Cimala

Zobrazit všechny knihy autora Soňa Hroudová, Jakub Cimala
Výběr knih vydavatele Nová škola - DUHA

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nová škola - DUHA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.