Vliv nových technologií na trestní právo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 438 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vliv nových technologií na trestní právo koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
438 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vliv nových technologií na trestní právo koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
510 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

Pakliže bylo 19. století, jak praví klasik, stoletím páry, pak 21. století je patrně stoletím umělé inteligence a obecněji nových technologií. Tyto se nesporně promítají takřka do všech aspektů lidského života a také do práva coby normativního systému, který jej reguluje. Tato kniha, která…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vliv nových technologií na trestní právo je 474 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Gřivna, Martin Richter, Šimánová Hana
Výběr knih vydavatele Auditorium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Auditorium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.