Voda - Z nebe až do kohoutku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 193 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Voda - Z nebe až do kohoutku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
193 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Voda - Z nebe až do kohoutku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Voda - Z nebe až do kohoutku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Voda - Z nebe až do kohoutku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Voda - Z nebe až do kohoutku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Objevte, jak voda cestuje světem – padá z nebe, klouže po horách, tancuje v řekách, a nakonec se dostane až do kouzelné úpravny vody. Co se tam s vodou děje? Jak se stane tak čistou, že si ji můžeme nalít do skleničky? Připravte se na dobrodružství plné objevování, zajímavostí a vodních…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Voda - Z nebe až do kohoutku je 206 Kč

Výběr knih autora Santlerová Petra

Zobrazit všechny knihy autora Santlerová Petra
Výběr knih vydavatele Edika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Edika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.