Voda ve městě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 461 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Voda ve městě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
461 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

Metodika Voda ve městě je výsledkem dvouletého projektu Voda ve městě: modrá a zelená infrastruktura mezioborově podpořeného v rámci programu Zéta Technologické agentury České republiky. Publikace je určena zejména zástupcům samosprávy měst s více než 10.000 obyvateli, ale hodí se i…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Voda ve městě je 461 Kč

Výběr knih autora autorů kolektiv

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv

Zobrazit všechny knihy vydavatele České vysoké učení technické v Praze
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.