Vše o tucích typu omega-3 - otázky a odpovědi - Pragma o zdraví

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Vše o tucích typu omega-3 - otázky a odpovědi - Pragma o zdraví aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Se vzrůstající popularitou doplňků výživných látek stále více lidí hledá přesné a včasné informace, jak za pomoci nutričních látek zlepšit kvalitu svého života. Tato publikace byla pro vás připravena se záměrem co nejlépe vysvětlit a přiblížit úspěšně provedené výzkumy a studie. Naleznete zde…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Pragma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pragma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.