Vyléčení neuzdravených nemocných

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 129 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vyléčení neuzdravených nemocných koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
129 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vyléčení neuzdravených nemocných koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vyléčení neuzdravených nemocných koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
125 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Vyléčení neuzdravených nemocných koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
166 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Vyléčení neuzdravených nemocných - Juchelka Karel. Tato malá, útlá, ale velmi věcná a obecně prospěšná knížka je určena všem lidem, kteří mají otevřenou mysl, ovšem především těm, kteří u klasické medicíny nenašli pomoc. Autor popisuje zajímavé a neobvyklé spojení léčebných postupů…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vyléčení neuzdravených nemocných je 140 Kč

Výběr knih vydavatele ALMI

Zobrazit všechny knihy vydavatele ALMI
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.