Výmluvnost ticha - Moudrost příběhů o prázdnotě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 256 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Výmluvnost ticha - Moudrost příběhů o prázdnotě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
256 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výmluvnost ticha - Moudrost příběhů o prázdnotě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výmluvnost ticha - Moudrost příběhů o prázdnotě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výmluvnost ticha - Moudrost příběhů o prázdnotě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výmluvnost ticha - Moudrost příběhů o prázdnotě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zkušený a uznávaný autor psychologické a spirituální literatury Thomas Moore na základě starých i moderních příběhů ukazuje nečekanou a mnohdy paradoxní moudrost prázdnoty. Prázdnota není nedostatkem, ale pozváním, které může být naším největším učitelem. Každodenní uvědomování si a oceňování…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Výmluvnost ticha - Moudrost příběhů o prázdnotě je 271 Kč

Výběr knih autora Thomas Moore

Zobrazit všechny knihy autora Thomas Moore
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.