Život jako hra na osmnáct jamek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 279 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Život jako hra na osmnáct jamek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Osmnáct fiktivních příběhů uvádí čtenáře do světa golfu, který je v autorově pojetí zároveň hracím polem (greenem) našeho života. Golf hraje v jednotlivých příbězích roli „hry na život“, zenového příběhu se skrytým tajemstvím, které musí čtenář spolu s protagonisty rozlousknout nebo pochopit,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Život jako hra na osmnáct jamek je 279 Kč

Výběr knih autora Thomas Moore

Zobrazit všechny knihy autora Thomas Moore
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.