Osobní náboženství - Průvodce na cestě rozvoje osobní spirituality v sekulárním světě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 122 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Osobní náboženství - Průvodce na cestě rozvoje osobní spirituality v sekulárním světě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
122 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Osobní náboženství - Průvodce na cestě rozvoje osobní spirituality v sekulárním světě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
135 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Osobní náboženství - Průvodce na cestě rozvoje osobní spirituality v sekulárním světě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Osobní náboženství - Průvodce na cestě rozvoje osobní spirituality v sekulárním světě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
112 Kč
Není skladem

Osobní náboženství - Průvodce na cestě rozvoje osobní spirituality v sekulárním světě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
412 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Známý americký spisovatel, pro jehož dílo, výrazně ovlivněné myšlenkami J. Hillmana a C. G. Junga, je typické prolínání psychoterapie s ekologickými, spirituálními a náboženskými tématy, se ve své nové knize zabývá možnostmi a podmínkami osobnostního rozvoje v moderním světě a lidem, které již…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Osobní náboženství - Průvodce na cestě rozvoje osobní spirituality v sekulárním světě je 184 Kč

Výběr knih autora Thomas Moore

Zobrazit všechny knihy autora Thomas Moore
Výběr knih vydavatele Emitos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Emitos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.