iPad - Pruvodce s tipy a triky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 317 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

iPad - Pruvodce s tipy a triky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
317 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
iPad - Pruvodce s tipy a triky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Revoluční iPad změnil digitální život mnoha lidí a může změnit i ten váš, pokud poznáte všechny jeho výhody a naučíte se jej využívat na 100 %. S touto knihou se naučíte ovládat váš tablet od základů až po pokročilé funkce, které zůstávají většině uživatelů skryty, a to včetně novinek aktuální…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy iPad - Pruvodce s tipy a triky je 323 Kč

Výběr knih autora Jiří Fiala

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Fiala
Výběr knih vydavatele Computer Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Computer Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.