Walden and Civil Disobedience (Special Edition)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 450 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Walden and Civil Disobedience (Special Edition) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
532 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Walden and Civil Disobedience (Special Edition) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
450 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Walden and Civil Disobedience (Special Edition) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
478 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Walden and Civil Disobedience (Special Edition) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
478 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
In'Walden', Thoreau explains how separating oneself from the world of men can truly awaken the sleeping self. Thoreau holds fast to the notion that you have not truly existed until you adopt such a lifestyle and only then can you reenter society, as an enlightened being.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Walden and Civil Disobedience (Special Edition) je 484 Kč

Výběr knih autora Henry David Thoreau

Zobrazit všechny knihy autora Henry David Thoreau
Výběr knih vydavatele Union Square a Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Union Square a Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.