Watch Me

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 365 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Watch Me koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Watch Me koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
765 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Watch Me koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
365 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
*Don't miss the limited Special First Edition of Watch Me with an exclusive foil design underneath the dust jacket! Pre-order in hardback now to secure a copy - limited to the first print run in the UK. While stocks last. OVER 8 MILLION COPIES SOLD. THE GLOBALLY BESTSELLING SERIES AND TIKTOK…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Tahereh Mafi

Zobrazit všechny knihy autora Tahereh Mafi
Výběr knih vydavatele Storytide

Zobrazit všechny knihy vydavatele Storytide
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.